توافق نامه
شرایط و قوانین
کاربران محترم خواهشمند است به منظور استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی حال خوب موارد مطروحه را به دقت مطالعه فرمایید.
لازم به ذکر است ورود کاربران به وبسایت فروشگاه حال خوب و ثبت سفارش در این فروشگاه به منزله پذیرش کامل کلیه قوانین و مقررات ذکر شده و نحوه استفاده از خدمات ارائه شده در این فروشگاه میباشد.
لازم به ذکر است ورود کاربران به وبسایت فروشگاه حال خوب و ثبت سفارش در این فروشگاه به منزله پذیرش کامل کلیه قوانین و مقررات ذکر شده و نحوه استفاده از خدمات ارائه شده در این فروشگاه میباشد.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای فروشگاه حال خوب منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
در صورتیکه در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای فروشگاه حال خوب تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روزرسانی میشود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی حال خوب اقدام کند.
شرایط ثبتنام
قبل از ثبت هرگونه سفارش، ثبت نام درسایت الزامی است. ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش را ارسال نماید.کاربران برای خرید از سایت باید دارای سن قانونی (18 سال تمام) بوده یا از طریق والدین یا قیم قانونی خود از سایت خرید نمایند.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات فروشگاه حال خوب استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به فروشگاهایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که حال خوب به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد فروشگاه حال خوب برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند خود لغو کنند.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
فروشگاه حال خوب به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
حال خوب متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه حال خوب ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه جزئی از اموال حال خوب محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه حال خوب است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای حال خوب محفوظ م و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصاری است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وبسایت فروشگاه و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای فروشگاه حال خوب محفوظ است.
در صورت استفاده از هر یک از خدمات فروشگاه حال خوب ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. فروشگاه حال خوب به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد اما از ساعت 7:30 صبح الی22 روزهای کاری، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات وجود دارد.
کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرندو همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه حال خوب محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
فروشگاه حال خوب مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال خواهند شد. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه حال خوب محفوظ است.
در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه حال خوب محفوظ است. فروشگاه در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه حال خوب جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.
تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که فروشگاه حال خوب هیچگونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
خدمات پس از فروش
در موارد زیر خریدار بایستی طی 24 ساعت پس از دریافت کالا درخواست مرجوعی خود را به شرکت اعلام نماید تا مشمول مرجوعی کالا گردد:
در صورت هرگونه اشتباه از سوی فروشگاه حال خوب اعم از ارسال محصول اشتباه یا وجود ایراد و نقص در محصول، سفارش شما به صورت رایگان مرجوع شده و در این موارد فروشگاه بلافاصله کالا را برای مشتری تعویض و در صورتیکه موجودی آن تمام شده باشد، به صلاحدید مشتری کالا را با مدل مشابه تعویض یا وجه مشتری را عودت مینماید.
- آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل، ایجاد شده باشد
عودت زمانی صورت میگیرد که کارتن بستهبندی کالا به صورت قبل موجود بوده و هیچگونه آسیبی به آن وارد نشده باشد در غیر این صورت امکان عودت وجود ندارد.
- آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد
در صورتی که کالای ارسالی برای خریدار دارای ایراد فیزیکی و ظاهری باشد، خریدار میتواند نسبت به عودت کالا اقدام نماید.
کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات اعلامی کالا مغایرت داشته باشد
- در صورتی که مغایرتی بین کالای ارسالی و اطلاعات و مشخصات اعلامی کالا وجود داشته باشد، خریدار میتواند نسبت به عودت کالا اقدام نماید.
نکته: امکان عودت کالاهایی که قیمت آنها تابع نوسانات بازار است، حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از تکمیل سفارش میباشد.